Papegojskit Skrivet 31 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 Vi ser ut som svampar med grisnäsor och bak som en fluga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 31 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 Vi ser inte ut som någonting för vi har utrotat oss själva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 1 November 2007 Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 Varför tror du att vi har utrotas oss då?, jorden kommer med 100 % klara sig ändå.. Men vi ser ut som nu, fast vi är kanske 1-2 cm längre i medellängden runt jorden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 1 November 2007 Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 Nah, jag tror inte att vi kommer att klara oss så som vi håller på. Inte om det inte görs några drastiska förändringar i vpr livsstil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 6 November 2007 Rapport Dela Skrivet 6 November 2007 Om vi stannar kvar på jorden kommer kanske inte många personer att överleva, men dö ut helt kommer vi inte göra! Om vi däremot flyttar till en större planet, så kommer vi att klara oss fint! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 6 November 2007 Rapport Dela Skrivet 6 November 2007 Vi levde ju för 1000 år sedan, jag skulle tro att vi fortfarande lever om 1000 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 6 November 2007 Rapport Dela Skrivet 6 November 2007 Men för tusen år sedan hade vi inte lika stor makt att styra över världens utvekcling och vi var inte lika många. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 14 November 2007 Rapport Dela Skrivet 14 November 2007 Jag tror att vi kommer bosätta andra planeter och att jorden kommer vara totalt förstörd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 19 November 2007 Rapport Dela Skrivet 19 November 2007 Nej, Jorden kan inte förstöras, bara människan, tror jag... :o Läste en himmla intressant artikel i Illustrerad Vetenskap om en idé på en raket som skulle drivsas av ett magnetfält och antigravitation, eller hur det var. Magnetfältet skapar gravitation, och det kan på nått sätt driva raketen frammåt. Då skulle det bli ett pararellt universium, ja, jag kommer inte ihåg allt vad det var... :P Jag tror inte på det där med paraellt universium, men en raket som drivs på gravitation verkar kunne gå att bygga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hector Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 Jag tror att Jorden går under tror att Solen kommer för nära Jorden så vi brinner till döds, tyvärr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 Haha, nej, nej, solen är inte för nära, det kommer ta miljoner år för solen att sluka solen. Så jorden komer inte gå under, bara vi människor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 8 December 2007 Rapport Dela Skrivet 8 December 2007 Vi är antagligen utdöda om 1000 år.. så festa på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.