Gäst Mega93 Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 När det är dags för mig blir det troligen film/media. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hyperactive Skrivet 29 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2007 Risk och räddning med samhällsvetenskaplig grund. Hoppas ansökningen går bra, har pluggat ganska mycket nu i 9an. Innan så gjorde jag ungefär hälften av alla läxorna men skrev ändå bra på alla prov. Nu har jag gjort nästan alla läxor och skrivit riktigt bra på de flesta proven. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 29 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2007 It möjligtvis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 30 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2007 Nu är de dags för alla sveriges nior att välja linje och gymnasium, och jag undrar vad ni tänker eller har valt :), jag tänker söka in på samhällslinjen, och inriktning media. för de är kul att fotografera och sånt, men jag vill kunna gå alla högskolekurser efter gymnasiet, och de kan man inte om man går en ren medie linje. IT-Gymnasiet är bra. Sök till det, rekommenderar det om du orkar åka in till Chalmers varje dag. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woicer Skrivet 30 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2007 Har kollat runt lite, och det lutar åt "natur/it" @ it-gymansiet, är dock inte helt säker. Får se om jag orkar mig till ett annat öppet hus, men troligtvis inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 31 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2007 Oj Oj Oj...! Jag har faktiskt ingen aning i vilken linje jag ska gå i! xD Fast jag bara går i 8:an :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 Har tänkt på fordon kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 När det är min tur ska jag försöka komma in på fordon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 valde media i förstahand =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 Funderar på att gå på IT, men är väldigt intresserad i Bild så jag vet inte :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JanazTheOne Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 (redigerat) har redan börjat fundera på det och vill gå It, fordon eller media Redigerat 2 Februari 2007 av JanazTheOne Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 4 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2007 (redigerat) Estetiskt, IT, Natur eller Samhälle, men efetrsom det är långt kvar tills jag ska välja komemr jag nog att ändra mig för eller senare. Redigerat 4 Februari 2007 av Ripto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.