Gäst NightShade Skrivet 21 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2004 I dag kommer Mumien klockan 21 : 30 den ska jag se det är en av dom bästa filmerna jag faktigt sätt! ^^ Ska spela in den med ^^ Vilken tycker ni är bäst : 1:Mumien 1 2:Mumien 2 3:Scorpion king Jag tycker 1:an är bäst sen 2:an och sist Scorpion king för den tycker jag suger totalt... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 21 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2004 I dag kommer Mumien klockan 21 : 30 den ska jag se det är en av dom bästa filmerna jag faktigt sätt! ^^ Ska spela in den med ^^ Vilken tycker ni är bäst : 1:Mumien 1 2:Mumien 2 3:Scorpion king Jag tycker 1:an är bäst sen 2:an och sist Scorpion king för den tycker jag suger totalt... <_< Håller med att Scorpion King Suger! Den är ju så tråkig. Men 1:an och 2:an är bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 21 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2004 har inte sett scorpion king men båd mumien 1 och 2 är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 21 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2004 Jag tycker och 1an och 2an e bra och scorpion king e kass! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 22 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2004 samma som Darth Ratchet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 22 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2004 Såg ni den igår jag såg typ 2/3 av filmen sen somnade jag!ZZZZzzzz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aragon Skrivet 22 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2004 har bara sett scorpion king, ganska bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 23 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2004 Mummy filmerna suger mer än Scorpion king, som iof oxå suger stortid.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 23 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2004 Japp... Scoprion king är en b film!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PatrikDenStore Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 Mumien 2 e bäst :D Mumien 1 e bra :) Scorpion King e dålig <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocos Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 HAr bara sett Munien 1 men ska hyra 2:an och se på den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 Har itne sett nån av alla tre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.