kirk Skrivet 26 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2007 hur ska jag levla upp snabbt till lvl 60 i wc?? jag är i lvl 48.ps.jag är inte member Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheCow Skrivet 26 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2007 ta en yxa och tryck på musen på träden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst little_eye Skrivet 27 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 Runescape AutoMiner men det är inte bra för om någon märker dig blir du bannad. Sök på google så kan du ladda ner och testa det är rätt svårt pogram man moste ha bra hjärna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 27 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 Runescape AutoMiner men det är inte bra för om någon märker dig blir du bannad. Sök på google så kan du ladda ner och testa det är rätt svårt pogram man moste ha bra hjärna. Om man försöker ladda ner är det 95% chans att man får en Trojan eller Mask Väldigt farligt så tänk inte ens tanken. Däremot så Ska man hugga Willows till 99 (jag har gjort det) Men till lvl 75 Draynor eller seers är dom bästa ställena. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svedda Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 Runescape AutoMiner men det är inte bra för om någon märker dig blir du bannad. Sök på google så kan du ladda ner och testa det är rätt svårt pogram man moste ha bra hjärna. hur lång tid tog det att komma upp till 99 med att hugga willows? själv är jag 64 i wc o hugger maple logs bakom banken i seers då och då eftersom jag behöver dom till firemaking o fletching för tillfället Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FuriosMunkey Skrivet 21 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2007 jag högg willows går jätte snabbt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 22 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2007 Jag högg oaks till 45 eller nått, sen högg jag willows till 60. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jarvile Skrivet 26 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2007 (redigerat) Ibland när jag hugger träd kommer det upp ett träd monster helt plötsligt! Vet ni varför? Redigerat 26 Februari 2007 av Tibiaman Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 26 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2007 Det är en random event... Om det är tree spirit du syftar på. Du kanske har sett river troll? Det är ungefär samma sak. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jarvile Skrivet 28 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2007 Ok, tack för svar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 28 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2007 Såg på någon hemsida en guide.. Willows tills du e 60. Maples ( Om du e member) tills 65. 65 yews ända tills du e typ 85. 85+ cutta mage logs elr yews. yews går snabbt då. Bra att ha en d axe när man cuttar mage logs Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 1 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2007 ja bra är den men man får ju kämpa lite för dom 3 miljonerna man behöver för att köpa den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg