Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Gäst little_eye
Skrivet

Runescape AutoMiner men det är inte bra för om någon märker dig blir du bannad. Sök på google så kan du ladda ner och testa det är rätt svårt pogram man moste ha bra hjärna.

Skrivet

Runescape AutoMiner men det är inte bra för om någon märker dig blir du bannad. Sök på google så kan du ladda ner och testa det är rätt svårt pogram man moste ha bra hjärna.

Om man försöker ladda ner är det 95% chans att man får en Trojan eller Mask Väldigt farligt så tänk inte ens tanken. Däremot så Ska man hugga Willows till 99 (jag har gjort det) Men till lvl 75 Draynor eller seers är dom bästa ställena.

Skrivet

hur lång tid tog det att komma upp till 99 med att hugga willows? själv är jag 64 i wc o hugger maple logs bakom banken i seers då och då eftersom jag behöver dom till firemaking o fletching för tillfället

• 4 veckor senare...
Skrivet

Såg på någon hemsida en guide..

Willows tills du e 60. Maples ( Om du e member) tills 65. 65 yews ända tills du e typ 85. 85+ cutta mage logs elr yews. yews går snabbt då.

Bra att ha en d axe när man cuttar mage logs

• Skapa ny...