Gäst Zenso Skrivet 26 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2007 Hej! Har ni hört talas om ogame.se Det är ett jätte kul spel man har typ sin egen planet och sånt jätte kul. Jag heter Zenso på det min planet heter Jilos. Testa detta här Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 27 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 Hej! Har ni hört talas om ogame.se Det är ett jätte kul spel man har typ sin egen planet och sånt jätte kul. Jag heter Zenso på det min planet heter Jilos. Testa detta här det verkar vara kul ska testa det nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 Ska testa spelet verkar avara ganska skoj :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nabosi Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 nån som vill ha allians med mig? (nyss börjat :P) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 du kan väl gå med i min allians den heter SWE förkortning SWE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cryo Skrivet 27 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2007 Jag spelar det och har gjort det i ca en månad nu.. Är redan rankad 1300 nånting. Ni får gärna attackera mig om ni vill :P Min planet ligger på koordinaterna 2:207:11 :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oske Skrivet 28 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2007 (redigerat) Jag spelar det och har gjort det i ca en månad nu.. Är redan rankad 1300 nånting. Ni får gärna attackera mig om ni vill :P Min planet ligger på koordinaterna 2:207:11 :) Då äger du ju alla .. ;) Ska testa .. :P Fast det liknar som dom har härmat EVE-ONLINE men skitsamma .. Redigerat 28 Februari 2007 av JoK3R Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GaaraOfDesert Skrivet 28 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2007 Verkar sk*t skul! Ska bli medlem ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cryo Skrivet 1 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2007 Kan inte nån attackera mig? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Shuriken Skrivet 1 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2007 Provade det för ett tag sen, tyckte det verkade kul men loggade bara in en gång :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oske Skrivet 1 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2007 Det var kul då, men du suger de :o? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
johanjohan Skrivet 9 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2007 klart att jag har är rankad 30:D:D:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.