Saii Skrivet 26 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2007 Resident evil 4 har ju blivit årets spel ad tror ni om 5:an tror ni att den kommervara lika bra+ MAN E JU CRIS REDFIELD bror till clera redfield ;) namnlös.bmp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 26 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2007 Jag tror att det kommer bli minst lika bra som 4:an, men förhoppningsvis så blir mycket bättre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 27 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 Det är inte bekräftat att man spelar som Chris, men det liknar Chris :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 men 5 an kommer Ej till Gc lr wii Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 nope ps3 only spel men jag tror det kommer vara mycket bättre än 4an inte för att jag tycker att det är dåligt! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saii Skrivet 14 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2007 ja men om det inte e cris vem e det då :P jag menar de har ju tappat historiken lite :( nåja här e han Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 15 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2007 chucky: Det kommer även till X-Box 360 (även rykten om bara 360) Saii: det kan ycket väl vara nån ny karaktär ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saii Skrivet 15 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2007 självklart men man e hann :P :) men man tycker ju att de borde ha hollt sig till historien :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 16 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2007 självklart men man e hann :P :) men man tycker ju att de borde ha hollt sig till historien :) Vad menar du med att dom inte håller sig till historien? (ni får ursäkta, jag kan inte såå j*vla mycket om resident evil) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saii Skrivet 16 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2007 jo man har altid varit jill eller leon eller cleara men nu helt pötsligt kommer en ny karraktär Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 17 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2007 chucky: Det kommer även till X-Box 360 (även rykten om bara 360) Saii: det kan ycket väl vara nån ny karaktär wink.gif aa fick reda på det typ 1 vecka efter jag skrecv inlägget ;) fasst det skulle vara ett ps3 only spel fasst så köpte x-box också rättigheterna till ofå sälja spelet ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 18 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2007 jo man har altid varit jill eller leon eller cleara men nu helt pötsligt kommer en ny karraktär Men man kan ju välja att spela som Chris i ettan ju. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg