Hoppa till innehåll

Lite Klagomål


ajar

Rekommendera inlägg

Nej, egentligen undrar jag hur han fortfarande kan vara moderator? Han var en av de första medlemmarna här och har inte ens skrivit 500 inlägg och är nästan aldrig online. Hans genomsnott (inlägg) är under 1 inlägg per dag. Det är ganska dåligt om man jämför med andra moderatorer som inte ens varit medlem i 2 år.

 

Enligt mig gör inte Ytterman sitt jobb. En moderator ska inte bara göra sitt jobb utan vara en god förebild för medlemmarna genom att vara aktiv. En väldigt naktiv person som Ytterman borde inte vara moderator.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 30
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst newnameguy

Jag tycker att jag brukar se moderatorer inloggade varje gång jag är det..

Och om det finns 9st moderatorer så skulle det bli överdrivet med 12st.

Egentligen behövs det inte så många kanske 5-7st.

 

Jag tycker att en modde ska vara över #5 som vissa inte är men men.

 

Admin:Jag tycker att han...Ja nästan varje dag är han inloggad.

 

Jag säger bara en sak, det är inte överdrivet -.-

Citat från förstasidan på forumet...

"Vi har 27080 registrerade medlemmar"

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det finns många regler, och alla trådar som de låser bryter inte alltid mot §1.11.

 

Det är vi moderatorer som avgör vilka trådar som bryter mot vad - inte de andra medlemmarna.

 

Jag håller med om att inte alla är så aktiva som de i teorin skulle kunna vara. Om jag inte skulle ha lust eller tid eller ork att vara moderator i tillräcklig utsträckning skulle jag avgå själv - det ska inte micke nödvändigtvis behöva göra.

Vad gör de för skada föressten? Eller är det bara allmänt störande att de är moderatorer?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du sa aldrig något om anmälningar i den post jag svarade på heller för den delen, därför svarar jag på det första inlägget igen istället för det förra så får vi se om jag förstår vad du egentligen menade den här gången :)

 

Jag håller helt med dig om att alla trådar som låses kanske inte blir låsta av någon jättebra anledning, jag tycker själv ibland att andra moderatorer har låst trådar som jag personligen knappast skulle ha låst så självklart är det okej att tycka att trådar som låses inte bryter mot t.ex. §1.11. Men oavsett vad jag eller nån annan tycker så är det fortfarande upp till den enskilde moderatorn att tolka reglerna och bestämma. Jag tar väl kanske inte direkt bort en varning som en annan moderator har gett någon...

Redigerat av nico
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sluta klaga!

 

Vad vinner man på genom att klaga på moderatorena. Man sätter störe krav och press på dom tillslut orkar dom inte mer och lämmnar platsen då har vi istället förlorat något stort. En moderator har också fritid skola och säkert någon sport att sköta och inte bara sitta framför datorn. Moderatorena räker just nu men man kan själv hjälpa till dom att låsa trådar genom att anmäla regelbrytande inlägg.

 

 

~Bubba

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...