Drulli Skrivet 27 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 varje gång jag försöker ansluta mig med Wi-fi så kommer det en errorcode och sen att jag kan få hjälp på www.nintendowifi.com Vet någon vad som är felet så skriv Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 27 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 Vad är det för error code? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 27 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 när du vet vilken det är (error code) så sök på den på www.nintendowifi.com :) där står allihopa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 27 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 Om det är så att du inte fått fram några accespoints så befinner du dej inte inom ett trådlöst nätverk. För att köra wifi måste man ha bredband och en trådlös router. Om du får fram accespoints så är det olika hänglås på dem. Förklaring följer här nedan. Rött hänglås: wep kod behövs. Du måste alltså skriva in en särkild kod för att komma in i nätverket. Grått hänglås: Betyder att om du vill köra wifi i ditt nätverk måste du ändra routerns inställningar till wep inställningar rött öppet hänglås: Betyder att det bara är att börja köra wifi. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drulli Skrivet 28 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 har hittat felet men tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 Om det är så att du inte fått fram några accespoints så befinner du dej inte inom ett trådlöst nätverk. För att köra wifi måste man ha bredband och en trådlös router. Om du får fram accespoints så är det olika hänglås på dem. Förklaring följer här nedan. Rött hänglås: wep kod behövs. Du måste alltså skriva in en särkild kod för att komma in i nätverket. Grått hänglås: Betyder att om du vill köra wifi i ditt nätverk måste du ändra routerns inställningar till wep inställningar rött öppet hänglås: Betyder att det bara är att börja köra wifi. Det är blått när det är öppet. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drulli Skrivet 29 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2007 Nu så får jag error code 84020 och jag hittar inte vad det betyder kan någon vara snäll och slå upp det? och vad är en router? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 29 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2007 En Router nätverksenhet som kopplar samman flera datorer i ett nätverk. Hoppas du fattar vad det är nu. http://www.kyocera-wireless.com/image/wireless/kr1-router.jpg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg