psykfall Skrivet 27 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 Jag kan inte komma in till boss nycklen, hur öppnar man grinden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 27 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 Samma ställe som jag och min kompis fastnade på. Sen när vi kom på hur man gjorde kände (åtminstone jag) mig fett dum. Om du kollar på marken vid dom där pelarna som du ska kasta boomerangen på, så ser su ett mönster. Det är det mönstret du ska följa när du kastar, dvs att du ska låsa fast siktet i den ordningen innan du kastar boomerangen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
psykfall Skrivet 28 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 No problemo :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sassa12345 Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 alltså jag fattar inte vad ni menar jag har testat följa mönstert och skjuta dem i ordning plz kan ni förklara lite bätter =) =p :meddum: :unsure: :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 (redigerat) Gå till porten där Big Key'n finns. Kolla på marken. Där är ett tecken som ser ut ungefär som ett Z. Använd Gale boomerang på "fläktarna" som är där. Tror att du ska kasta såhär: 2 1 3 4 eller 1 2 3 4 Redigerat 2 Februari 2007 av Kabby Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 (redigerat) det ser typ ut så här väl [][][][][][][] <--------Porten 1---------2 ............/ ........../ <------Ta dom i multiple-tagets i den här ordningen ......../ ....../ 3 /____4 Redigerat 3 Februari 2007 av AntonJ3000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 18 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2007 du är bättre på förklara än mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.