123spill Skrivet 10 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2007 bli målvakt istället :) Vart f*n fick du målvakt ifrån? Du kanske kör lagboxning med målvakt och sånt ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cold Skrivet 11 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 Jag har testat nu i ungefär en vecka ... Det var riktigt kul :D Har tränat mycket ... :blink: Okeej , alla som svarar på denna tråd läs denna ! Hur fick du intresset att börja boxas ?? Erkänn ! :bah: ROCKY BALBOA :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 11 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 Haha... ligger nog lite saning i det där :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cold Skrivet 11 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 Haha, okej ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 11 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 Jag tror nog att jag ska börja på boxning, jag är ju lång så jag har nog en chans, men jag gör nog det mest för att träna upp min kropp mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 13 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2007 Aa det är faktiskt ganska hård fysträning när det gäller boxning. Jag har gått ett par gånger nu (ska gå imorrn igen) och man blir faktiskt rätt trött efter ett 60-90 minuters pass. Säkert skitbra träning om man vill vill lite biffigare och komma i bättre form. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.