pirateconker Skrivet 27 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 Hej jag är ny här och undrar om någon kan hjälpa mej, för idag ville jag möta Giga Bowser så jag spelade på adventure svårighetsgraden va på normal och jag klarade varenda bana utan att använda continue jag klarade till och med Bowser men jag mötte aldrig någon Giga Bowser. Snälla :( hjälp mig, berätta hur jag egentligen ska göra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
parmsib Skrivet 27 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 Hej jag är ny här och undrar om någon kan hjälpa mej, för idag ville jag möta Giga Bowser så jag spelade på adventure svårighetsgraden va på normal och jag klarade varenda bana utan att använda continue jag klarade till och med Bowser men jag mötte aldrig någon Giga Bowser. Snälla :( hjälp mig, berätta hur jag egentligen ska göra. tryck på 1-p mode, sen på event match. Det finns 50 events, giga bowser är på den sista. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smiter Skrivet 27 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 51 finns det ;| men han är på 50 och HÄNDERNA är på 51^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 Men Jesper då, 50 är händerna, och 51 är Giga Bowser! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pirateconker Skrivet 28 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 Jag har alla events utom 51 och jag har läst i tidigare fusk att man ska klara event 1-50 och klara Giga Bowser i adventure för att få event 51 och jag gjorde som dom sa för att möta Giga Bowser i adventure men det funkade inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pirateconker Skrivet 21 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2007 Nu har jag löst det men tack för att ni försökte hjälpa mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg