Raptomex Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 Jag hittar bara fonter som det står nått med personal use eller nåt sånt. Vad menas med det?, kostar det att ladda ner den fonten eller vad är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 Free = Gratis For personal use = för personlig användning Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 Alltså får du använda dem. Tryck på Download för att ladda ner :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 28 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 Tusen tack. Jag trodde att det var att om man var medlem, man fick dom gratis :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 Vad det betyder är att det är gratis för personlig användning. Skall du använda det i en tidning (eller liknande) så måste du betala, eftersom det då är offentligt, inte personligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 28 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 Men jag kan alltså göra en banner med den fonten, å vissa den här på fuska.se :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 "Free For Personal Use" betyder att du får använda det i / på allt som inte kostar pengar för de som tittar. T.ex... du får inte ha det i en tidning. Men du får ha det på en hemsida för det är inte hemsidan som kostar utan bredbandet. Om det vore olagligt att sätta det på bilder och pubilicera de så skulle hela fuska.se och kanske en fjärdeldel av nätet få böter. Vore inte det lite orimligt? jo! <_< :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.