Gäst Zenso Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Skrivet 28 Januari 2007 Hej! Jag undrar var man kan hitta olika coola texter till photoshop? Var man kan ladda hem dom och sånt och hur man lägger in domn i photoshop 7.0? Citera
Gäst Bountyhunter Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Skrivet 28 Januari 2007 dafont.com där finns bra texter. Citera
Aircondition Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Skrivet 28 Januari 2007 För att lägga in dem: Välj "Brush Tool", gå in där man väljer brushes, klicka på pilen längst upp till höger, välj "Load Brushes". Citera
Gäst Zenso Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Skrivet 28 Januari 2007 (redigerat) EDIT Det funka ej Redigerat 28 Januari 2007 av Zenso Citera
Zimens Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Skrivet 28 Januari 2007 För att lägga in dem: Välj "Brush Tool", gå in där man väljer brushes, klicka på pilen längst upp till höger, välj "Load Brushes". Han pratar i nattmössan ;P Du ska lägga in textfilen (oftast .ttf) i Kontrollpanelen>Teckensnitt eller i x:\Windows\Fonts Du måste också starta om photoshop efter. Citera
Gäst Zenso Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Skrivet 28 Januari 2007 Tack för det jag fixade det när jag såg ditt inlägg men jag tänkte något med det andra varför använda brush tool? xD Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.