poke master Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 jag har klarat hela spelet och till och med fått med kyorge i mitt team. sen kom det ett brev med pellipper poast och det stod att wigglituff club har lagt till nya friend areas men när jag kom dit så klickade jag på buy men då sa wiglituff: Oops! you cant add to your friend areas. vad ska jag göra???? snälla hjälp mig!! OBS! detta spelet är till nintendo ds och inte till game boy! pokemon mystery dungeon blue rescue team! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 Gameboy pokemon spel är godkända här. du kanske inte har råd? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
poke master Skrivet 28 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 jo jag har 54.000 poke´ så jag tror inte det är det som är problemet. :unsure: men har du också fått det brevet då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 29 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2007 nej,jag har fasnat.Står i din gb var :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GaaraOfDesert Skrivet 30 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2007 agiyr jag kan hjälpa dig om du fortfarande behöver hjälp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
poke master Skrivet 30 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2007 ja tack! :) jag behöver fortfarande hjälp! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GaaraOfDesert Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 Du kanske måste komma längre i spelet. Dessutom frågade jag agiyr XDXD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 jag har skrivit i din gb. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
manfredt Skrivet 20 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2007 för mej funkade det att adda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 24 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2007 vad tusan pratar du om? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg