KG_4432 Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 hur får man Farore's pearl, Hyoi Pear för jag har bara 1 triangel karta kvar och jag behöver Farore's pearl, Hyoi Pear så hur får man den ?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenclaw105 Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 Svårt att förstå hur du menar. Farore's Pearl får man i Forest Haven av Great Deku Tree. Man måste klara av "Forbidden Woods" och rädda Makar för att få den. Hyoi Pear är jag tveksam på vad du menar men jag skulle gissa på att du syftar på frukten som man kan kontrollera fåglar med. Den kan man köpa av Beedle som åker runt i sin båt runt vissa öar. Triangel karta har jag ingen aning om vad dy syftar på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeldasplut Skrivet 10 September 2011 Rapport Dela Skrivet 10 September 2011 Jag Fattar inte mycket men kommentaren ovanför min stämmer ganska bra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 13 September 2011 Rapport Dela Skrivet 13 September 2011 Bumpa inte 4 år gamla trådar. Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg