poke master Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 jag har klarat alla banor förutom den där man ska städa stranden (scrubbing sirena beach) hur ska man göra?????????? snälla hjälp mig!!! finns det nåt fusk så att man kan få bättre tid???? vad som helst snälla hjälp mig!!!!!!!!! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 30 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2007 Det är bara att gå runt att spruta, det är mitt enda råd, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megani Skrivet 4 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2007 Ja precis. Om du inte lyckas så är det bara att försöka om och om igen tills du lyckas. Lycka till. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linkeeze Skrivet 5 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2007 :P sorry men mitt råd är att bara spruta ps. det fins olika sätt att anvenda fludd läs instrktions boken (man bad typing there) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg