poke master Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 jag har kommit till grottan där man kan utvecklas men jag behöver ett item för att göra det vad är det för item och var hittar man den???? och varför kan inte dom andra pokemonen i teamet utvecklas? jag har prövat men det går inte det står: you must come alone to enter. men jag är ju själv när jag går in!!! det är ett mysterium!!!!! OBS! jag är pikachu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
manfredt Skrivet 30 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2007 jag har kommit till grottan där man kan utvecklas men jag behöver ett item för att göra det vad är det för item och var hittar man den???? och varför kan inte dom andra pokemonen i teamet utvecklas? jag har prövat men det går inte det står: you must come alone to enter. men jag är ju själv när jag går in!!! det är ett mysterium!!!!! OBS! jag är pikachu ¨har du sakt att dom inte ska följa med dej till den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GaaraOfDesert Skrivet 30 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2007 jag har kommit till grottan där man kan utvecklas men jag behöver ett item för att göra det vad är det för item och var hittar man den???? och varför kan inte dom andra pokemonen i teamet utvecklas? jag har prövat men det går inte det står: you must come alone to enter. men jag är ju själv när jag går in!!! det är ett mysterium!!!!! OBS! jag är pikachu Ja men så här e det. Du har fortfarande din kompis med i temamet kanske? Så pröva och tryck på team sedan på lagkamraten och sen på Stand By Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
poke master Skrivet 30 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2007 min ledar pokemon har utvecklats men jag undrade om dom andra pokemonen också kan utvecklas? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
manfredt Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 min ledar pokemon har utvecklats men jag undrade om dom andra pokemonen också kan utvecklas? är pikatchu din kompis? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
poke master Skrivet 2 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 nej min ledare är pikacho fast nu är han en raicho jag har utvecklat honom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 ja, men det går inte för dig på grund av att de inte är på tillräckligt högt level. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GaaraOfDesert Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 nej min ledare är pikacho fast nu är han en raicho jag har utvecklat honom Om du vill utveckla dina lagkamrater så går du till deras friend area trycker på dem sedan på "Join Team" sen trycker du på dem igen och trycker på "Make leader" då blir du din lagkamrat. Sedan när du ska utvecka dig så trycker du på "Team" sedan på den andra lagkamraten och sen "Stand By". Om du inte kan utvecklas är du inte tillräcklig hög level. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
poke master Skrivet 3 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 min koompis är torchic hon är i lvl 47 så jag ska kunna gå in där men det står you must enter alone men jag går ju inn själv! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 JA!MEN DU HAR ANDRA I TEAMET!Först frågar du, sedan ignorerar du våra svar! Tryck fram start menyn.Sedan trycker du på "team", sedan ser du andra namn, de har du i teamet fast de inte går efter dig, tryck på de och sedan stand by! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
poke master Skrivet 4 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2007 DET HAR JAG GJORT!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 8 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2007 på alla? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg