Hoppa till innehåll

Hjälp!

poke master

Rekommendera inlägg

jag har kommit till grottan där man kan utvecklas men jag behöver ett item för att göra det vad är det för item och var hittar man den???? och varför kan inte dom andra pokemonen i teamet utvecklas? jag har prövat men det går inte det står: you must come alone to enter. men jag är ju själv när jag går in!!! det är ett mysterium!!!!!

OBS! jag är pikachu

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag har kommit till grottan där man kan utvecklas men jag behöver ett item för att göra det vad är det för item och var hittar man den???? och varför kan inte dom andra pokemonen i teamet utvecklas? jag har prövat men det går inte det står: you must come alone to enter.  men jag är ju själv när jag går in!!! det är ett mysterium!!!!!

OBS! jag är pikachu

¨har du sakt att dom inte ska följa med dej till den?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst GaaraOfDesert

jag har kommit till grottan där man kan utvecklas men jag behöver ett item för att göra det vad är det för item och var hittar man den???? och varför kan inte dom andra pokemonen i teamet utvecklas? jag har prövat men det går inte det står: you must come alone to enter.  men jag är ju själv när jag går in!!! det är ett mysterium!!!!!

OBS! jag är pikachu

Ja men så här e det. Du har fortfarande din kompis med i temamet kanske? Så pröva och tryck på team sedan på lagkamraten och sen på Stand By

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst GaaraOfDesert

nej min ledare är pikacho fast nu är han en raicho jag har utvecklat honom

Om du vill utveckla dina lagkamrater så går du till deras friend area trycker på dem sedan på "Join Team" sen trycker du på dem igen och trycker på "Make leader" då blir du din lagkamrat. Sedan när du ska utvecka dig så trycker du på "Team" sedan på den andra lagkamraten och sen "Stand By". Om du inte kan utvecklas är du inte tillräcklig hög level.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...