Hoppa till innehåll

Hjälp Till Oot

Rekommendera inlägg

Gäst Szellerie
Skrivet

Hej, har nyligen tagit fram gamla hederliga Nintendo 64, och spelade Zelda OOT, som jag börjat om på. Jag är i Lost Woods och ska skaffa mej Sarias Song, men har inget ljud på TV:n, (ljudkabeln till mitt 64 har pajat) och då kan jag inte hitta till Sacred Forest Meadow. Nån som kan vilken väg man ska ta?

Skrivet

Alright, låter trist att ljudkabeln har pajat men här är vägen till Sacred Forest Meadow:

Höger, vänster, höger, vänster, fram, vänster, höger

De sista två svängar är jag lite osäker på, men jag tror det är så, annars får du prova dig fram. Det kan hända att det bara är ett höger till efter att du gått fram ett steg.

Hoppas det hjälpte ^^

Skrivet

Hej, har nyligen tagit fram gamla hederliga Nintendo 64, och spelade Zelda OOT, som jag börjat om på. Jag är i Lost Woods och ska skaffa mej Sarias Song, men har inget ljud på TV:n, (ljudkabeln till  mitt 64 har pajat) och då kan jag inte hitta till Sacred Forest Meadow. Nån som kan vilken väg man ska ta?

Om du har en gamecube kan du ta Gamecubens kabel istället, den funkar, jag har testat.. jag tror inte wii-kabeln funkar men du kan ju alltid prova om du har ett. :)
Gäst Szellerie
Skrivet

Hej, har nyligen tagit fram gamla hederliga Nintendo 64, och spelade Zelda OOT, som jag börjat om på. Jag är i Lost Woods och ska skaffa mej Sarias Song, men har inget ljud på TV:n, (ljudkabeln till  mitt 64 har pajat) och då kan jag inte hitta till Sacred Forest Meadow. Nån som kan vilken väg man ska ta?

Nice, ska göra det.
Skrivet

Det dåliga med lost woods när man är vuxen är att man inte får någon vägledning och måste komma ihåg vägen från när man var liten..

Skrivet

Man kan ju se vilka vägar som gör att man kommer ut ur skogen igen, det är dom som har ett svagt ljus i sig. Fast när man ska gå till Forest Temple måste man ju förstås gissa (när man är vuxen).

• Skapa ny...