mr_rock Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 Tycker ni det är värt at köpa ett snes med mario worl,zelda och en hadkontroll för 500kr? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kn3ckarn Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 du borde få det för hälften typ. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 Tycker ni det är värt at köpa ett snes med mario worl,zelda och en hadkontroll för 500kr? Självklart, SNES är den bästa konsollen nånsin (Sett från hur bra spelen är) Och Mario World Och Zelda är extremt bra spel! 500 kr bode bara själva konsollen kosta minst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KVAB Skrivet 18 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2007 Ja Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 19 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2007 Om jag hade varit säljaren skulle jag tagit mer. Svar: Ja! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kylle Skrivet 1 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2007 Helt klart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dellamorte Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2007 att du ens funderar på de skrämmer mig...om du inte vill ha zelda spelet så tar jag gärna de då jag har tappat bort mitt:( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 Zelda spelet enbart är typ värt 500kr, så ja! Köp köp köp! ;D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg