crip4life Skrivet 25 November 2007 Rapport Dela Skrivet 25 November 2007 (redigerat) Jag slänge in en zippo tändare i ett skåp en gång (brinnande asså)Alla hans grejer brann upp. Han sa massa grejer om min familj. Fast ingen visste att det var jag för alla andra va på lektion. :rolleyes: Redigerat 25 November 2007 av crip4life Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Papegojskit Skrivet 25 November 2007 Rapport Dela Skrivet 25 November 2007 Jag slänge in en zippo tändare i ett skåp en gång (brinnande asså)Alla hans grejer brann upp. Han sa massa grejer om min familj. Fast ingen visste att det var jag för alla andra va på lektion. :rolleyes: Fy f*n, det var ju inte ens kul. Vem gör sådant? Det som jag gjort var väl att kasta ut några väskor ut gennom fönstret. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Google Skrivet 25 November 2007 Rapport Dela Skrivet 25 November 2007 Jag bytte ut tvålen mot gelé på wc:n. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sert219 Skrivet 25 November 2007 Rapport Dela Skrivet 25 November 2007 (redigerat) Jag slänge in en zippo tändare i ett skåp en gång (brinnande asså)Alla hans grejer brann upp. Han sa massa grejer om min familj. Fast ingen visste att det var jag för alla andra va på lektion. :rolleyes: Fy f*n, det var ju inte ens kul. Vem gör sådant? Det som jag gjort var väl att kasta ut några väskor ut gennom fönstret. ;) Ja vet jag ångrar väl det lite... Men han sa att min morsa va en h*ra så jag blev j'vligt förbannad.Edit: Jag märkte att jag var inne på min brorsas han hade kliccat på "kom ihåg mej" eller nåt Redigerat 25 November 2007 av sert219 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Papegojskit Skrivet 25 November 2007 Rapport Dela Skrivet 25 November 2007 Jag slänge in en zippo tändare i ett skåp en gång (brinnande asså)Alla hans grejer brann upp. Han sa massa grejer om min familj. Fast ingen visste att det var jag för alla andra va på lektion. :rolleyes: Fy f*n, det var ju inte ens kul. Vem gör sådant? Det som jag gjort var väl att kasta ut några väskor ut gennom fönstret. ;) Ja vet jag ångrar väl det lite... Men han sa att min morsa va en h*ra så jag blev j'vligt förbannad.Edit: Jag märkte att jag var inne på min brorsas han hade kliccat på "kom ihåg mej" eller nåt Det var väl ändå lite onödigt att låta det gå över skolans material? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Emomilol Skrivet 5 December 2007 Rapport Dela Skrivet 5 December 2007 ja brukar göra störande ljud på lektionerna :) skit många stör sig på de xD fast de värsta ja gjort va väll att slå min gympalärare :/ blev j*vligt arg på henne :P men bråkar alltid med henne Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 5 December 2007 Rapport Dela Skrivet 5 December 2007 Kan inte komma på något, men elaka saker är det väl inte. Mer att vi har snöbollskrig inomhus på vintern och vattenkrig på sommaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GunsNroses Skrivet 12 December 2007 Rapport Dela Skrivet 12 December 2007 vi har en mikrofon på våran skola där satte jag på ett ljudklipp från en tjej som låg och HUMMA.. ja ni vet. det gick igenom varje sal. xd det var kul :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.