pompiri Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 (redigerat) var skall jag hitta pilbågen på zelda wind waker tacksam för hjälp.jag vet tornet men skall jag in i det och sedan kann jag inte komma mera för jag behöver pilbågen.Snälla mera utförligt tack Redigerat 30 Januari 2007 av pompiri Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenclaw105 Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 Pilbågen finns i tornet som kommer upp ur vattnet efter att du satt alla Pearls på plats (Din's, Farore's och Nayrue's Pearls) Kommer inte ihåg namnet på tornet, men mini bossen finns i ett rum där det finns 2 plattformar som hänger i kedjor i taket. Rakt fram finns en dörr, åt höger finns ännu en dörr och till vänster är det en vägg du kan skjuta sönder om jag minns rätt, bakom finns dörren som leder till mini bossen. Det var ett tag sen jag spelade Wind Waker men jag tror det är nåt sånt. Du känner igen rummet om det finns 2 plattformar i kedjor, flera statyer längst båda väggarna precis när du kommer in och fladdermöss. Hoppas det hjälpte ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yoan Skrivet 29 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2007 Lite tillägg, tornet heter Tower of the Gods och minibossen är en Darknut som är väldigt lätt, Sikta på honom med L och tryck A för att kontra när han attackerar, när han är helt utan rustning är det bara att dunka på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg