CrazyBarrie Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 Han kanske inte gör det vet ej :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rikke Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 du ser den bra väl :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 Ja det gör jag vet inte vad han menar igentligen, fråga honom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simontheking Skrivet 2 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 (redigerat) Asså Tea M<-------- DEN BOKSTAVEN MENAR JAG -.- ser ju ut som ett fr ihopsatt Jag måla ett stort M på bilden men det ser inte ens ut som ett litet m Redigerat 2 Februari 2007 av Simontheking Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rikke Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 men ja det e ett m! alla ser ju det -.- ! kan inte göra någon ny nu iaf då min data krashade å jag inte kan installera ps på ett tag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 Men nu ska ju tävlingenb vara över vem vann? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rikke Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 simon, vad heter hemsidan? vill se hur stor bannern ska vara ungeför :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simontheking Skrivet 2 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 Sorry guys för att jag inte svarar men det kom up en grej och jag hann inte! Eftersom rikke inte fixade m:et så vinner sweetkelly! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rikke Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 haha lol! skulle ju fixa en xD ville bara vita storleken Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg