Raptomex Skrivet 11 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 Det är poppis med sånna där Jeans som yup hänger ned för arslet sen blir dom tajtare längre ner vid föterna .... Palla det .. Håller mej till graffiti stilen :P Jag tycker att det är snyggt, det ska vara så sen en tröja som slutar vid, ja typ vid kalsongerna.Sen nått snyggt bälte, så går många i våran skola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 12 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2007 Det är poppis med sånna där Jeans som yup hänger ned för arslet sen blir dom tajtare längre ner vid föterna .... Palla det .. Håller mej till graffiti stilen :P <{POST_SNAPBACK}> Jag tycker att det är snyggt, det ska vara så sen en tröja som slutar vid, ja typ vid kalsongerna. Sen nått snyggt bälte, så går många i våran skola. Håller med..Så går dom på våran skola också, det är snyggt. Jag brukar också gå så ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 14 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2007 Lyle Scott piké Byxorna vid Knäna o Björn Borg Kallingar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oske Skrivet 18 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2007 Det är poppis med sånna där Jeans som yup hänger ned för arslet sen blir dom tajtare längre ner vid föterna .... Palla det .. Håller mej till graffiti stilen :P <{POST_SNAPBACK}> Jag tycker att det är snyggt, det ska vara så sen en tröja som slutar vid, ja typ vid kalsongerna. Sen nått snyggt bälte, så går många i våran skola. <{POST_SNAPBACK}> Håller med.. Så går dom på våran skola också, det är snyggt. Jag brukar också gå så ibland. Samma här fast oftast kör jag med ghetto stilen :student: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 19 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2007 Många har börjat med att gå med mjukis byxor i våran skola, det är ju så kallt nu för tiden :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oske Skrivet 19 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2007 Många har börjat med att gå med mjukis byxor i våran skola, det är ju så kallt nu för tiden :D Det är väll klart .. Det är ju kallt :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 19 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2007 Det e ju fett skönt o gå med mjukisbyxor från typ fotbollslaget i skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 20 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2007 Det e ju fett skönt o gå med mjukisbyxor från typ fotbollslaget i skolan Mm, sånna är ju populära i våran skola, jag har själv ett par. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 20 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2007 Våran med,fast det e mest tjejerna som går med det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oske Skrivet 21 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2007 Våran med,fast det e mest tjejerna som går med det Mmm , ja vet .. Ty dom går emd mjukis sen Converse och typ en sån där jacka med päls :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 21 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2007 Det e ju fett skönt o gå med mjukisbyxor från typ fotbollslaget i skolan Tänk om man får bånge!! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oske Skrivet 22 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2007 Det e ju fett skönt o gå med mjukisbyxor från typ fotbollslaget i skolan Mjoo , det är därför man ska ha Jeans när man snackar eller är med snygga tjejjer :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.