Hoppa till innehåll

Otur!?


andi92

Rekommendera inlägg

idag var jag och köppte ett nytt spel till min 360. efter att jag hade spelat ett tag så ville min polare spela så jag lämmnade över dosan till honom men oturligt nog så hade jag i laddnings sladden till den trådlösa dosan och jag råkade komma åt den så att xboxen flyttade lite på sig ,och då börja det tjuta i boxen så jag stängde av den och sen satte jag på den igen och när jag tog ur skivan så var det hack runt hela skivan! så det gick ju inte att spela det spelet något mer:(

 

hur kan det ett spel gå sönder så lätt?

har detta hänt er??

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

idag var jag och köppte ett nytt spel till min 360. efter att jag hade spelat ett tag så ville min polare spela så jag lämmnade över dosan till honom men oturligt nog så hade jag i laddnings sladden till den trådlösa dosan och jag råkade komma åt den så att xboxen flyttade lite på sig ,och då börja det tjuta i boxen så jag stängde av den och sen satte jag på den igen och när jag tog ur skivan så var det hack runt hela skivan! så det gick ju inte att spela det spelet något mer:(

 

hur kan det ett spel gå sönder så lätt?

har detta hänt er??

 

Det är inte skivorna fel, det är Xboxen som är känslig.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men hur lyckades du flytta på Xboxen? Dom har ju en sån där grej så att den går av i sladden istället för att man drar med sig xboxen?? Eller jag vet ju inte ifall det är en sån på laddningssladden ifs.

 

 

jag råkade komma när den , men jag vet inte varför den inte lossnade ??boxen flyttade sig typ bara 1cm!så det var ju lite mesigt att ett spel blev helt förstört? :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...