Northwest Skrivet 19 December 2009 Rapport Dela Skrivet 19 December 2009 (redigerat) "Tar du den i 2:an?" :rolleyes: Description needed. Seriously? Ja, jag fattade inget. tar du den i röven. Redigerat 19 December 2009 av Motard4life Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Swedishmoose Skrivet 22 December 2009 Rapport Dela Skrivet 22 December 2009 Tjena hur mås? det i alla fall en början. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 22 December 2009 Rapport Dela Skrivet 22 December 2009 How u doin'? Funkar alltid :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChuckNorris Skrivet 22 December 2009 Rapport Dela Skrivet 22 December 2009 "Tar du den i 2:an?" :rolleyes: Description needed. Seriously? Ja, jag fattade inget. Märks verkligen vilken fuska-newfag du är när du inte förstår sådant eller innebörden av "layer". För §3.2 får jag väl lägga till något fyndigt jag kommer på skrivande då: Får jag se din så får du se min. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 22 December 2009 Rapport Dela Skrivet 22 December 2009 "Tar du den i 2:an?" :rolleyes: Description needed. Seriously? Ja, jag fattade inget. Märks verkligen vilken fuska-newfag du är när du inte förstår sådant eller innebörden av "layer". För §3.2 får jag väl lägga till något fyndigt jag kommer på skrivande då: Får jag se din så får du se min. Testade det en gång, de visar inte trots att man visar dem >:( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Swedishmoose Skrivet 24 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2010 Dom flesta replikerna ni skriver är ju bara för att få någon i säng! Det är inte kärlek! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 1 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2010 (redigerat) Den här -är din pappa tjuv? -nä/ja -för det värkar som att han har tagit alla himlens stjärnor och satt in i dina ögon Den är bra men Al Fadjis är bättre XD Din pappa är tjuv! Nej, nej det är han inte! Jo, han har tagit månen och stoppat i din mun B) Och ett par till: Jag knäcker extra som hudteraput, vill du bli vaxad gratis ikväll? Ska vi leka snacks? Jag är chipset och du är dippen. :P Om du följer med mig hem kan du få klappa min hundvalp. XD Den bästa: Förlåt, men ska vi leka militärtjänst? Du ger order och jag står i givakt (;|) Redigerat 1 Februari 2010 av Erram Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Frank Skrivet 13 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2010 Gå förbi och en tjej och säg: Vi ses snart. I mina drömmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 13 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2010 Hur gammal heter du för telefonnummer? ;| Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 13 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2010 Hur gammal heter ditt telefonnummer låter bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WizZ Skrivet 23 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 Här har ni en;) Vänder sig solroserna åt dej ? Svar : va? (man får oftast det) Svar: För du är ju en ängel så solroserna kanske tror du är solen för det lyser så mkt om dej ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 23 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 Den här -är din pappa tjuv? -nä/ja -för det värkar som att han har tagit alla himlens stjärnor och satt in i dina ögon Den är bra men Al Fadjis är bättre XD Din pappa är tjuv! Nej, nej det är han inte! Jo, han har tagit månen och stoppat i din mun B) Och ett par till: Jag knäcker extra som hudteraput, vill du bli vaxad gratis ikväll? Ska vi leka snacks? Jag är chipset och du är dippen. :P Om du följer med mig hem kan du få klappa min hundvalp. XD Den bästa: Förlåt, men ska vi leka militärtjänst? Du ger order och jag står i givakt (;|) komisk också as kul ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.