Gäst mithril Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 den här mini gamesen är en av de bästa mini gamesen först måste man ha bra prayer över 43 och combat över 70 för göra det måste man ha gjort demma questerna :priest in peril och nature spirit men det är bra att man khar gjort desert treasure för andvända antick magic man går till canifis först sen till mortton som e nära barrow sen gå dit detta måste ni ha på er: bra armour och vapen runes bow och arrow och mat och prayer pot ni måste ni döda alla de 6 brorna 1;verac's man måste ha potect mot melee 2: torag som man måste ha protect mot melee 3: guthan: man måste ha pray på protect melee också 4:dharok ska man också ha protect mot melee också 5:karil,s man måste ha protect range 6: ahrim ska man jha protect mot magic när ni har dödat de så går ni till tunlen och öppnar kistan man får smaskiga saker där mitt bästa jag har fått där e guthan skirt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 29 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2007 Ganska bra guide men jag tycker du skriver slarvigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithril Skrivet 29 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2007 Ganska bra guide men jag tycker du skriver slarvigt. det är för jag tittar aldrig tillbaka och skriver snabbt lol? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 29 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2007 Skriv Låååååååångsssssamt då :) Det är bra om man vill ha sin guide klistrad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mackson Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 Här är en guide för er som är lite högre combat. Armour: Dharok eller Torag Vapen: Slayer darts (magic) Equipment: Det räcker med 10-15 monkfish, och ta med dig 1 prayer pot för säkerhetsskull. Använd prayer mot Karil och Dharok, dom 4a andra klarar du lätt med monkfishen, om du har bra levels. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg