Hoppa till innehåll

Allvarligt Kärleks Problem


Rekommendera inlägg

  • Svar 93
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

tell her, innan de är försent, jag har gjort de misstaget två ggr nu, inte berättat, båda brudarna har fått killar, och jag står ensam kvar. De värsta som kan hända är att hon inte känner samma sak, då har du en vän för livet ! de hade jag gjort och du borde de med. Någon borde kunna lära sig något av mina misstag.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Enligt mig borde du inte vara "clownen" aka. "den roliga killen", visst det kan vara roligt.. men är du sån hela tiden blir det töntigt i längden.

 

Att skämta om att bli tillsammans är kanske inte det bästa, du vet ju faktiskt inte om hon har känslor för dig eller inte. Om hon har känslor för dig kanske skämten får henne att tappa intresset. Gå rakt på sak, för f*n!

 

Dissar hon dig först så stöter du på hennes bästa polare, då får hon be som f*n. :D

 

*player*

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Enligt mig borde du inte vara "clownen" aka. "den roliga killen", visst det kan vara roligt.. men är du sån hela tiden blir det töntigt i längden.

 

Att skämta om att bli tillsammans är kanske inte det bästa, du vet ju faktiskt inte om hon har känslor för dig eller inte. Om hon har känslor för dig kanske skämten får henne att tappa intresset. Gå rakt på sak, för f*n!

 

Dissar hon dig först så stöter du på hennes bästa polare, då får hon be som f*n. :D

 

*player*

 

Eller så kan jag dra en riktigt fulis och gå via en av hennes kompisar... ;)

Det är bara det liksom att vi har en sån kompis relation nu, att om jag går på sak och hon inte är intresserad, då blir det rejält f*ckad stämning i skolan.

Då tvivlar jag på att vi kommer kunna vara bra vänner igen.

Redigerat av Zantera
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bjud på fika på en lunchrast eller något i den stilen. Fråga om hon "har någon på G".. Svarar hon ja kan du ju alltid luska ut om det är du som är på G. Svarar hon nej frågar hon antagligen dig också...

 

Hon har en 19 åring på G, vilket jag stör mig lite på...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...