Nemerlon Skrivet 29 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2007 (redigerat) Har gjort min första Paladin nu och undrar var man ska sätta sina talent points. Kör med en Dranei om det skulle hjälpa. Redigerat 29 Januari 2007 av Nemerlon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 29 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2007 beror lite på vad du ska satsa på, pvp eller pve Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nemerlon Skrivet 29 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2007 Vad är Pve? PvP är player vs player va? Jag kommer köra med 2 hands svärd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 29 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2007 PvP är player versus player ja :) PvE är player versus enemy, dvs mobs, men om du kör med 2h svärd så låter det som det skulle passa med PvP, jag ska se om jag kan fixa en mall =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nemerlon Skrivet 29 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2007 (redigerat) PvP är player versus player ja :) PvE är player versus enemy, dvs mobs, men om du kör med 2h svärd så låter det som det skulle passa med PvP, jag ska se om jag kan fixa en mall =) OK tack =) Redigerat 29 Januari 2007 av Nemerlon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 29 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2007 (redigerat) Min paladin (som är 41) kör jag Protection med. Ja, jag grindar med svärd och sköld, aggrar 3+ mobs och lägger Consecration, sen låter jag dom döda sig själva medans jag använder Seal/Judgement of light. ;) Fast jag rekommenderar det inte förrens level 34, när man kan maxa Reckoning, kör Retribution innan. Redigerat 29 Januari 2007 av Snake Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 30 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2007 Retribution om du vill ta mycket skada. Holy om du vill hela bra. Protection om du vill tanka. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 30 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2007 Kör retribution, det är roligast. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nemerlon Skrivet 30 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2007 Skulle någon kunna bygga ett bra retribution träd? Tacksam för svar =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 31 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2007 http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...in/talents.html så ser mitt ut (är lvl 33) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nemerlon Skrivet 31 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2007 (redigerat) jag ser inget. Redigerat 31 Januari 2007 av Nemerlon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...in/talents.html så ser mitt ut (är lvl 33) Guggo, du ska inte kopiera adressen från webbläsaren :) Utan där längst ner så får trädet ett unikt nummer. Gissa varför det är så många siffror? Därför det är många som har använt den :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg