Rullis Skrivet 21 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2004 Jag har kommit till den andra ön.Där har jag fastnat.jag har varit i nån öken.men jag kommer inte igenom den.Jag har klarat King Scorpion eller nåt sånt.Men hur kommer man igenom?Och i en stad.tror den heter Garoh.Man kan mju gå in i grottor.Och i en grottan ska man hoppa över stenar.det har jag fastnat på! stenarna ligger ojämt.Hur kommer man över? Hoppas ni förstår! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link_Cable Skrivet 21 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2004 jag är precis framför dig... du ska gå tillbaka och andvända scoop gem i början av yampi desert... sen ska du se några som säjer ungefär: "oj kolla på killen där, det måste alltså finnas en väg genom öknen!" osv... då ska du gå tillbaka in i grottan igen och ta en annan väg tills du ser några gubbar, då ska du fortsätta uppåt... så ska du klara piratledaren briggs... lycka till! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 22 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2004 (redigerat) Jag har försökt.men förstog inte allting.så ajg gick till Air rock istället.och nu har jag fastnat där.jag har kommit ganska långt upp tills det blir dimma! men det är det en sån här stor vind sten.men hur kommer man åt den? ska man göra nånting innan eller? man kanske ska klara den här bossen? hoppas ni förstår! :) Redigerat 22 Februari 2004 av Silver Star Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 22 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2004 (redigerat) du ska gå en annan väg nerifrån och upp tills du kommer precis i mitten så att du kan göra whirlwind på den rosa wirvelvinden, gå fram å tibaxs tills du hittar den det tog lite tid för mig först oxso:) just det ja efter du har jort whirlwind på den rosa stenen så kommer den att blåsa iväg all dimma förstår du? :D sen e det bara att klättra upp Redigerat 22 Februari 2004 av zorromech Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 22 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2004 Jag kan ta en annan väg men sdet är 2 pelare ivägen! hur får jag bort dem? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg