TecWizard Skrivet 23 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2008 själv hatar jag det! har häng men kalingarna är uppe =)Håller med dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 24 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2008 Har inte häng så ofta.. isånna fall så brukar jag bara ha så att man ser det där bandet längst uppe på kalsongerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 24 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2008 jag änvänder inte byxor alls Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 24 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2008 jag änvänder inte byxor allsVad använder du då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 24 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2008 kilt ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 24 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2008 kilt ;)Har du häng med den med?:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 24 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2008 jaa ända ner till knäna :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 24 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2008 jaa ända ner till knäna :D Har du kallingar under kilten, eller e du en äkta skottare(eller va det heter :P)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 24 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2008 jaa ända ner till knäna :D Har du kallingar under kilten, eller e du en äkta skottare(eller va det heter :P)? Tror inte han har kilt på riktigt.. >_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 24 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2008 nejnej tro mej inte då men jag kör fransman under kilten med häng ner til knäna, det är väll nya modet? :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 25 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2008 nejnej tro mej inte då men jag kör fransman under kilten med häng ner til knäna, det är väll nya modet? :rolleyes:Vad menar du med "fransman" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 25 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2008 det vill du inte veta <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.