krille100 Skrivet 29 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2007 jag har hittat ett nytt spel O.0 spel å spel mer typ ett chat rum man är en 3d gubbe man kan köpa saker till typ grymma kläder bilar hus mm///////////////ge mig er email adress så fixar jag in er;) :kung: :kung: :P :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 30 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2007 jag har testat det & det är inte kul <_< rekommenderar inte att ni testar, gå in på irc istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 30 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2007 kan du inte posta länken till sidan istället? eller åtminstone säga vad spelet heter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steeldog Skrivet 30 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2007 Det heter imvu och kan vara ganska underhållande ibland :) www.imvu.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 30 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2007 Ja har vart inne på den sidan. Kommer inte ihåg vaför jag inte blev medlem. Det kanske var nån åldersgränsregel eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steeldog Skrivet 31 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2007 Ok... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oske Skrivet 18 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2007 Jag tycker det suger :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorectic Skrivet 24 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2007 Jok3r har rätt. Man ska helt enkelt inte spela övereklamerade spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oske Skrivet 25 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2007 Jok3r har rätt. Man ska helt enkelt inte spela övereklamerade spel. Hehe .. Mjoo asså fatta va många pedofiler som sitter där ! :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.