Cornificius Skrivet 30 Januari 2007 Rapport Skrivet 30 Januari 2007 Alltså hur får man alla karaktärer, jag köpte spelet i förrgår och tycker att det är kul men lite svårt när man skall få speciella saker på vissa missions.. :/ Jag fick Neji igår, och jag undrar ifall man får alla karaktärer på samma sätt? Alltså genom att klara deras scenario.
Malekithjr Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Skrivet 2 Februari 2007 man får karaktärer genom att gå uppdrag elr fighter! har det inte riktigt men har läst det! din himla lilla :meddum:
Cornificius Skrivet 2 Februari 2007 Författare Rapport Skrivet 2 Februari 2007 och jag skulle vara en "himla lilla :meddum: " vadför? :S
Malekithjr Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Skrivet 2 Februari 2007 eftersom det e himla enkelt att fatta att man borde få gubbar på samma sätt! lilla :meddum:
rg_fuskare Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Skrivet 3 Februari 2007 Vet någon när naruto narutimate hero 3 kommer i Sverige
Cornificius Skrivet 5 Februari 2007 Författare Rapport Skrivet 5 Februari 2007 eftersom det e himla enkelt att fatta att man borde få gubbar på samma sätt! lilla :meddum: Jag bara frågade ju, ifall jag hade rätt. Din lilla :meddum: . (Fast det blir ingen bra mening, det där... )
Malekithjr Skrivet 5 Februari 2007 Rapport Skrivet 5 Februari 2007 jo sorry... blev ett himla tryck med alla polers i ryggen... psst! kanske lite dåligt tillfälle å fråga men vart köpte ru spelet? :huh:
Cornificius Skrivet 5 Februari 2007 Författare Rapport Skrivet 5 Februari 2007 Rocks, men ska nog finnas på Games, EB Games och säkert många andra spel affärer med.
Rekommendera inlägg