ArgSnickare Skrivet 30 Januari 2007 Rapport Skrivet 30 Januari 2007 tja jag har en sony ericson K800i och har laddat ner ett spel till den i .jar format och jag undrar vilken map i mobilen man lägger spelen i det finns ingen map som heter games! måste man ha ett program eller nåt? snälla svara! Citera
Putside Skrivet 30 Januari 2007 Rapport Skrivet 30 Januari 2007 other-mappen ? pröva dig fram.. Citera
ArgSnickare Skrivet 30 Januari 2007 Författare Rapport Skrivet 30 Januari 2007 jag har testat dom flesta behöver man inget program? Citera
WASD Skrivet 30 Januari 2007 Rapport Skrivet 30 Januari 2007 Du ska inte lägga den i nån mapp utan i /root eller vad den heter där alla mapparna finns, hade samma problem men ringde till support så funkade det Citera
ArgSnickare Skrivet 30 Januari 2007 Författare Rapport Skrivet 30 Januari 2007 det finns ett snabbare sätt jag listade ut det man lägger den i Others inte i conversations utan i Others sen går man in på mobilen i mappen annat och installerar det! :cool: Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.