Filosofen Skrivet 28 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2007 PSP Light har kommit nu så skulle köpt den istället för DS. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XXL Skrivet 25 November 2007 Rapport Dela Skrivet 25 November 2007 dS är helt klart bäst.!! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 25 November 2007 Rapport Dela Skrivet 25 November 2007 måste faktist säga DS, den är rätt skoj och så, wifi pownar. har ingen PSP så jag kan inte jämföra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 27 November 2007 Rapport Dela Skrivet 27 November 2007 Jag skulle valt DS, men nu har jag redan ett DS så jag får väl säga PSP eftersom jag redan har ett DS, annars skulle jag lätt valt DS. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klister92 Skrivet 4 December 2007 Rapport Dela Skrivet 4 December 2007 (redigerat) det beror ju på om du gillar psp spelen som gta osv. eller om du gillar ds spelen. Redigerat 4 December 2007 av klister92 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Edge Skrivet 4 December 2007 Rapport Dela Skrivet 4 December 2007 Kolla på spelen och välj sedan själv. Att fråga i ett spelforum är förresten rätt korkat med tanke på att många fanboys som bara har en utav de två konsollerna svarar, och säger såklart den konsolen de själva har. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke Skrivet 4 December 2007 Rapport Dela Skrivet 4 December 2007 jag tycker NDS lite :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garderobsapa Skrivet 5 December 2007 Rapport Dela Skrivet 5 December 2007 NO WAY Simpan PSP har mycket bättre graffik. PSP AN GAME THING PSP ITS WANNA BEGIN :gitarr: :meddum: :gitarr: vetdu vad grafik är!? bara för ett spel har 3d grafik betyder det inte att ett 2d har daligt grafik grafik är inte bara 3d 2d 1d etc ^^ grafik ärocksa om färger och en massa mer saker. jag säger ds för att spelen är varierade tillskillnad fran psp har grym spelkansla med micen touch screen ljudet helastämming är grym! elr om du hlr vill ha kopierade ps2 spel till en annan konsol sa köp det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Siriusz Skrivet 10 December 2007 Rapport Dela Skrivet 10 December 2007 Nintendo Ds såklart;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 23 December 2007 Rapport Dela Skrivet 23 December 2007 Jag tycker du ska välja Nintendo DS Lite. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andreas92 Skrivet 23 December 2007 Rapport Dela Skrivet 23 December 2007 nintendo ds B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garderobsapa Skrivet 28 December 2007 Rapport Dela Skrivet 28 December 2007 Detta är som old schools game wars sega master system mot nes vem hadde dom bra spelen? jo nes samma sak gäller här Psp du har bättre grafik säjer alla men vart är spelen? Ds du har spelen och känslan är inte det som gäller istället för att ha bra grafik? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg