Hoppa till innehåll

Ds Eller Psp?


Mintplanta
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 34
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

du ska ha en nintendo ds med g6 flash

 

då kan du lyssna på musik kolla på film spela gratis spel som du hämtar på internet och ha en touch screen och två skärmar asså ds ä bättre jag har båda och sålde mitt psp och satsade på att köpa g6 så nu kan jag göra presic samma grejs med ds-en och i ett psp får du in typ 150 låtar och en halv film men med en ds med g6 får du in 400 låtar och 3 filmer och 12 ds spel ta ds och det finns inte mycket spel att välja på på PSP ta ds

ds

ds

ds :D :D :D

ds

ds

ds

ds

ds

ds

ds

ds

ds

ds

ds

ds

ds

ds

ds

ds

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Psp har dock bättre grafik men ingen spelkänsla, Men Nintendo Ds har däremot både Spelkänsla och Spelglädje! Samtidigt har du ju två skärmar varav den undre är touch screen, Stereo Högtalare, Gba stöd, över 1400 spel har producerats + Att Nintedo Ds (och Lite) Har tillsamans sålt över 45 miljoner exemplar! Så jag rekomenderar en Nintendo Ds Lite som du kan köpa billigt på media markt eller siba och massa andra ställen.

 

 

//dslover :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

min bror köpte ett psp och jag köpte ett ds jag tycker att du ska köpa ett ds psp har ju jättebra grafik men vad ska du med det till om det bara finns skit tråkiga spel och oj man kan lyssna på musik,se på film,gå in på internet men det går trögt att lägga in filmer och man måste ha typ mer änn 2 gb memory stick och internet går också segt och oj det finns toutch screen på ds men det bryr jag mig inte mycket om för det är spelen som räknas och på ds äger spelen!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
 Dela

×
  • Skapa ny...