Vet_inget Skrivet 31 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2007 Jag är inte helt säker på att man får anonsera om sånt här, är det inte de ber jag er ta bort denna tråden direkt. Om ni är intresserade av att köpa ett account med en lvl 62 human mage på serven twisting nether adda min msn: [email protected] ¨så kan vi snacka mer om gear osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 varför blir du i 62 & slutar spela :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 Varför börja från första början undra jag hehe. Men det finns ett WoW forum tror du skulle postat det där... Du får iaf mer svar där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vet_inget Skrivet 3 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 gjorde en där också, så denna tråden kan någon låsa om dom har tid:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.