Gäst lordifan Skrivet 31 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2007 hej alla. Jag vill ha en banner till min clans hemsida! Den ska inte vara så hög men rätt bred kan inte räkna ut hur stor den ska vara så gör en som är inte så hög men bredd. Det ska vara en cs gubbe (t elr ct kvittar) Sen Ska det stå Dreamkillers med rätt stor text elr så kan du göra en banner där det brinner i bakgrunden och så står det Dreamkillers välj själv. Priset:150 fm (kanske höjs) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 (redigerat) Jag gjorde en inte så jätte snygg men... Redigerat 1 Februari 2007 av SweetKelly Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lordifan Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 (redigerat) Du har vunnit jag skickar 150 fm till dig nu Redigerat 1 Februari 2007 av lordifan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rikke Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 lol, jag som precis hade gjort en jag blev ganska nöjd över -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg