Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

:( hjälp behöver spela oxå har installerat Battlefield 1942 men jag har ingen cd-skiva som jag kan sätta in i cd-spelaren den säger att jag inte har konto hjälp snälla tack för hand........Ny börjare Amatör inom detta värld :(

Skrivet (redigerat)

Har du ingen cd får du skaffa en på något sätt. Jag föreslår att du går till närmaste spelbutik. Det är enklast och lagligast ;)

Spelet är så pass gammalt att det inte lär kosta mycket. Jag köpte för ett tag sen alla BF1942-spelen (med expansion), från www.webhallen.com. Det var inte speciellt dyrt med tanke på vad man får.

Redigerat av epaaj
Skrivet

:( hjälp behöver spela oxå har installerat Battlefield 1942 men jag har ingen cd-skiva som jag kan sätta in i cd-spelaren den säger att jag inte har konto hjälp snälla tack för hand........Ny börjare Amatör inom detta värld :(

sorry spelet var Battlefield 2142 inte 1942 kan du fixa det är du snäll :)

Skrivet

VA!? O_o

Ge mig en bra anledning att köpa ett spel till dig. Har du inte råd får du väl ladda ner det från nåt ställe. Dock är det mot reglerna att ge länkar till såna saker så jag kan inte hjälpa dig.

Skrivet

VA!? O_o

Ge mig en bra anledning att köpa ett spel till dig. Har du inte råd får du väl ladda ner det från nåt ställe. Dock är det mot reglerna att ge länkar till såna saker så jag kan inte hjälpa dig.

Det är exakt det han gjort, med tanke på Razor 1911, mer säger jag inte.

Skrivet

Om du har spelet är det ju bara att "tuta och köra". Är det en image-fil (en virtuell cd) så är det bara att köra den i nåt program, exempelvis Alcohol 120%.

Annars får du göra andra saker som är mindre lagligt =/

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...