Mosa1nagant Skrivet 31 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2007 Hur kommer jag dit ?? Kolla bild nedan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Addeboi Skrivet 31 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2007 genom en tunnel nära där Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flagg Skrivet 31 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2007 Det där är en "exploit" kan man säga, det är en hemlig väg dit, vilket jag inte kan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 31 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2007 http://youtube.com/watch?v=JctE8jg9ZMs Där har du lättaste vägen dit på lowlvl. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 man kan bli bannad om man går dit o (under if-sw) och andra glitch ställen så har bara varit där 1gång :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 Risken för att bli bannad för exploiting är väldigt liten, om en GM överhuvudtaget märker det så kan man bli teleporterad hem och i vissa fall varnad, inte mer än så. Däremot så kan man få en ban utan varning om man besöker "GM Island". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nemerlon Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 Vad är/ligger GM island :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hyldran0 Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 Hur kommer jag dit ?? Kolla bild nedan känns ganska meningslöst om man inte får gå dit eftersom det finns på kartan jag brukar guida folk dit föresten var ligger GM island? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 Gm Island ligger ute i havet mellan orgrimmar och grom'gol. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karamba Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 Bwahaa dit gick jag på lvl 13, alla i mit party sa att de skulle hacka mig om jag inte sa hur man kom dit lol <3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 Vad finns där föresten? Är det typ massa gm's som dricker te eller alkohol i baren där? GM island får mig att tänka på hawaii.. Så om man kommer dit, hur märker en gm det? Finns det flera styck där? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 (redigerat) Det är bara en Feralas-liknande liten ö med massa slumpmässiga objekt på, tex ett hus med en Naga staty, massa uppstoppade djur och en julgran i, och sånt. Redigerat 3 Februari 2007 av Snake Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg