Magi Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 (redigerat) Hej. Varför inte ta ut metallerna man har i munnen och sätta dom som piercing smycken utanpå kroppen i stället. Är väl minst lika farligt? http://www.annonsfynd.se/default.aspx?cid=89944 Det får i alla fall mig att fundera...... Vad är skillnaden att ha en amalgam plomb i tanden eller att ha ett amalgam smycke i läppen eller naveln. Jag tror inte många skulle vilja ha ett kvicksilver piercing smycke i huden. ----- Något som jag oroar mig för är att nu när vi har så otroligt mycker radiovågor i luften och sändare som inte bara sitter på väggar överallt i städer , gallerior utan också alla mobiler som sänder överallt. Dessa elektro magnetiska vågar tas upp av alla metaller från piercing smycken som sitter överallt i öron navel till könsorgan osv. Dessa metallbitar tar upp denna strålning och skapar en högfrekvent ström som sedan går rakt in i kroppen på ungdomar. Jag är ganska säker på att alla dessa antenner som människor monterat in i kroppen skapar en elektrisk störning som påverkar allt från nervsystem till immunförsvar. Det som många sedan inte tänker på är att en antenn-metall(piercing-smycke) som ligger i en fuktig miljö(navel/könsorgan) skapar en elektromagnetisk reaktion som bla frigör metall salter i kroppen.(som en amalgam plomb) Jag undrar hur mycket antenn signalerna och de frigjorda metall salterna påverkar en (ung) människa egentligen? Men vad vet jag... Jag hade ju bara MVG i elektromagnetisk fält teori när jag läste till Civ.Ing Fysiker på Teknisk Fysik på LTH. MSc Magnus :medieval: Redigerat 31 Mars 2007 av Magi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 (redigerat) Håller med varför insidan när man har en utsida att sätta det på?! och fysiskt och mentalt sjuk låter inte roligt..... Redigerat 1 Februari 2007 av Mashemoto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JanazTheOne Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 mycket smartare på utsidan efter det är snyggare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 (redigerat) Allt detta låter ju bara töntigt.. Om man ska ha piercing så ska man ha det i å inte utanpå kroppen ;) [EDIT]Det är i så fall inte snyggt heller.. Redigerat 1 Februari 2007 av Scorpions Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 vaddå i kroppen?? Jag menar man har det ju i ögonbrynet och läppen. men det där amalgam eller vad det nu heter är ju sjukt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 Nu för tiden lagar man inte tänderna med amalgam(stavning?) längre, utan med plast. Sorry för offtopic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.