Magi Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Skrivet 1 Februari 2007 (redigerat) Hej. Varför inte ta ut metallerna man har i munnen och sätta dom som piercing smycken utanpå kroppen i stället. Är väl minst lika farligt? http://www.annonsfynd.se/default.aspx?cid=89944 Det får i alla fall mig att fundera...... Vad är skillnaden att ha en amalgam plomb i tanden eller att ha ett amalgam smycke i läppen eller naveln. Jag tror inte många skulle vilja ha ett kvicksilver piercing smycke i huden. ----- Något som jag oroar mig för är att nu när vi har så otroligt mycker radiovågor i luften och sändare som inte bara sitter på väggar överallt i städer , gallerior utan också alla mobiler som sänder överallt. Dessa elektro magnetiska vågar tas upp av alla metaller från piercing smycken som sitter överallt i öron navel till könsorgan osv. Dessa metallbitar tar upp denna strålning och skapar en högfrekvent ström som sedan går rakt in i kroppen på ungdomar. Jag är ganska säker på att alla dessa antenner som människor monterat in i kroppen skapar en elektrisk störning som påverkar allt från nervsystem till immunförsvar. Det som många sedan inte tänker på är att en antenn-metall(piercing-smycke) som ligger i en fuktig miljö(navel/könsorgan) skapar en elektromagnetisk reaktion som bla frigör metall salter i kroppen.(som en amalgam plomb) Jag undrar hur mycket antenn signalerna och de frigjorda metall salterna påverkar en (ung) människa egentligen? Men vad vet jag... Jag hade ju bara MVG i elektromagnetisk fält teori när jag läste till Civ.Ing Fysiker på Teknisk Fysik på LTH. MSc Magnus :medieval: Redigerat 31 Mars 2007 av Magi Citera
mashemoto Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Skrivet 1 Februari 2007 (redigerat) Håller med varför insidan när man har en utsida att sätta det på?! och fysiskt och mentalt sjuk låter inte roligt..... Redigerat 1 Februari 2007 av Mashemoto Citera
JanazTheOne Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Skrivet 1 Februari 2007 mycket smartare på utsidan efter det är snyggare Citera
Raptomex Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Skrivet 1 Februari 2007 (redigerat) Allt detta låter ju bara töntigt.. Om man ska ha piercing så ska man ha det i å inte utanpå kroppen ;) [EDIT]Det är i så fall inte snyggt heller.. Redigerat 1 Februari 2007 av Scorpions Citera
mashemoto Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Skrivet 1 Februari 2007 vaddå i kroppen?? Jag menar man har det ju i ögonbrynet och läppen. men det där amalgam eller vad det nu heter är ju sjukt! Citera
Aegzor Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Skrivet 3 Februari 2007 Nu för tiden lagar man inte tänderna med amalgam(stavning?) längre, utan med plast. Sorry för offtopic. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.