Hoppa till innehåll

Amalgam Piercing Smycken Med Inbyggd Giftmätare...


Magi
 Dela

Rekommendera inlägg

Hej.

 

Varför inte ta ut metallerna man har i munnen och sätta dom som piercing smycken utanpå kroppen i stället.

 

Är väl minst lika farligt?

 

http://www.annonsfynd.se/default.aspx?cid=89944

 

Det får i alla fall mig att fundera......

 

Vad är skillnaden att ha en amalgam plomb i tanden eller att ha ett amalgam smycke i läppen eller naveln.

Jag tror inte många skulle vilja ha ett kvicksilver piercing smycke i huden.

 

-----

 

Något som jag oroar mig för är att nu när vi har så otroligt mycker radiovågor i luften och sändare som inte bara sitter på väggar överallt i städer , gallerior utan också alla mobiler som sänder överallt.

 

Dessa elektro magnetiska vågar tas upp av alla metaller från piercing smycken som sitter överallt i öron navel till könsorgan osv.

Dessa metallbitar tar upp denna strålning och skapar en högfrekvent ström som sedan går rakt in i kroppen på ungdomar.

 

Jag är ganska säker på att alla dessa antenner som människor monterat in i kroppen skapar en elektrisk störning som påverkar allt från nervsystem till immunförsvar.

 

Det som många sedan inte tänker på är att en antenn-metall(piercing-smycke) som ligger i en fuktig miljö(navel/könsorgan) skapar en elektromagnetisk reaktion som bla frigör metall salter i kroppen.(som en amalgam plomb)

 

Jag undrar hur mycket antenn signalerna och de frigjorda metall salterna

påverkar en (ung) människa egentligen?

 

Men vad vet jag...

 

Jag hade ju bara MVG i elektromagnetisk fält teori när jag läste till

Civ.Ing Fysiker på Teknisk Fysik på LTH.

 

MSc Magnus :medieval:

Redigerat av Magi
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...