JanazTheOne Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 vem är du kär i just nu. Vad heter han/hon? själv är jag inte kär i nån men var för ett halv årsen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 Hehe, detta var en svår fråga.. Jag är kär i rätt så många, det brukar variera under veckorna :D Jag kan inte nämna namn heller, bara för att det är för många. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 jo klart man e kär i någon...... Her name is Linn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
citrusfrukt Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 Ja, jag är kär i min flickvän. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 §1.13 Låst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg