manfredt Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 vad ska jag göra efter ho-oh? vad ska jag göra efter ho-oh? på red rescue team Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
manfredt Skrivet 10 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2007 vad ska jag göra efter ho-oh? om nån kan så skriv hur man gör Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
poke master Skrivet 11 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 du ska gå till solar cave med en vatten pokemon och på våning 20 finns surf hämta den och nästa dag kommer latios flyga förbi! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
manfredt Skrivet 15 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2007 du ska gå till solar cave med en vatten pokemon och på våning 20 finns surf hämta den och nästa dag kommer latios flyga förbi! fins det ingen kod för att få surf? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 17 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2007 jo, men asså, vet ni inte att om man går in i våning 20 en gång, så ser det inte likadan ut som andra gången man är där? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HotShot Skrivet 17 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2007 (redigerat) Wonder Mail kod, gjorde den precis. Help me! Whoa! It's too rough here... ...Gasp! Waaaaaaaah! Client: Hariyama Objective: Help me. Place: Tiny Woods 1F Difficulty: E Reward: Surf 1?9? 6?T? ?7?6 QJ?4 F4?6 ?S?? Redigerat 17 Februari 2007 av HotShot Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg