Hoppa till innehåll

Milda Straff För Dödsmisshandel

Gäst DonKeN

Rekommendera inlägg

• Svar 24
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Vad var det som fick honom och dö då? En fågelbajs eller?

Nej, dem dödsmisshandla han. Det är dem som ligger bakom det, och misshandlare ska också även ha hårda straff. Det var ju min polares farsa som blev mördad :angry:

Redigerat av DonKeN
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Misshandlare ska få livstids fängelse, jag menar att man sitter inne hela livet, inte att man kommer ut efter några år för man har skött sig i _FÄNGELSET_.

Alltså kolla, dem var inte bara misshandlare. Utan dödsmisshandlare, dem är bara och räkna dem som mördare.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad var det som fick honom och dö då? En fågelbajs eller?

Nej, dem dödsmisshandla han. Det är dem som ligger bakom det, och misshandlare ska också även ha hårda straff. Det var ju min polares farsa som blev mördad  :angry:

Jag menade inte så. Jag menar att det kanske inte var ju deras sparkar som var de dödande sparkarna. Dem som blev släppta alltså. Man vet ju inte exakt vem som sparkade vart eller så men dem skulle ändå ha dömts. Helt sjukt egentligen... Dem var med och dem ska dömmas.

En sista sak. Är det ännu viktigare att ta upp saken bara för att det var din kompis farsa? Inget ont menat men det verkade ju viktigt iaf...

Redigerat av 123spill
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag sa inte att dem skulle få en avrättning. Jag påstog inte det heller, 123spill, dem erkännde att dem var med och misshandlade. Dessutom, det fanns en snubbe här jag bor som snodde en Canada Goose jacka, gissa hur långt straff han fick? 9månader.. Är det inte orättvist?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Misshandlare ska få livstids fängelse, jag menar att man sitter inne hela livet, inte att man kommer ut efter några år för man har skött sig i _FÄNGELSET_.

Orka slösa pengar på en mördare.

Notera den unga åldern på mördaren, bara 16 år. Det finns inte ett enda land i världen med en fungerande demokarti och bra rättssäkerhet som kommer döma en 16-åring till dödsstraff eller livstids fängelse. Så är det bara. Jag skulle ha yrkat på ett antal år på sluten ungdomsvård som omvandlas till fängelse när han fyller 18.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...