Gäst DonKeN Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 Jo, ni behöver titta det här http://expressen.se/?a=859564. Som ni kanske vet så blev en 47 årig man misshandlad till döds. Men en mördarna fick 6månaders ungdomsvård. Och dem andra båda blev helt friade. Tycker ni inte det är lite sjukt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 Jo visst är det sjukt ja. Även om det kanske inte var just deras sparkar och slag som tog kol på mannen (alltså dem som blev fria) så är dem knäppt. Kommer inte ihåg men hur gammla var det andra två? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 (redigerat) Vad var det som fick honom och dö då? En fågelbajs eller? Nej, dem dödsmisshandla han. Det är dem som ligger bakom det, och misshandlare ska också även ha hårda straff. Det var ju min polares farsa som blev mördad :angry: Redigerat 3 Februari 2007 av DonKeN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 Som jag alltid sagt, mord = dödstraff. Sjukt att få milda straff för något sådant. Helt sjukt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 Misshandlare ska få livstids fängelse, jag menar att man sitter inne hela livet, inte att man kommer ut efter några år för man har skött sig i _FÄNGELSET_. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 4 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2007 Misshandlare ska få livstids fängelse, jag menar att man sitter inne hela livet, inte att man kommer ut efter några år för man har skött sig i _FÄNGELSET_. Alltså kolla, dem var inte bara misshandlare. Utan dödsmisshandlare, dem är bara och räkna dem som mördare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 4 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2007 (redigerat) Vad var det som fick honom och dö då? En fågelbajs eller? Nej, dem dödsmisshandla han. Det är dem som ligger bakom det, och misshandlare ska också även ha hårda straff. Det var ju min polares farsa som blev mördad :angry: Jag menade inte så. Jag menar att det kanske inte var ju deras sparkar som var de dödande sparkarna. Dem som blev släppta alltså. Man vet ju inte exakt vem som sparkade vart eller så men dem skulle ändå ha dömts. Helt sjukt egentligen... Dem var med och dem ska dömmas. En sista sak. Är det ännu viktigare att ta upp saken bara för att det var din kompis farsa? Inget ont menat men det verkade ju viktigt iaf... Redigerat 4 Februari 2007 av 123spill Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 4 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2007 Sjukt. Livstid för allihopa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 5 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2007 Misshandlare ska få livstids fängelse, jag menar att man sitter inne hela livet, inte att man kommer ut efter några år för man har skött sig i _FÄNGELSET_. Du är da über sadist. Det ultimata straffet är faktiskt livstid, inte en snabb avrättning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 5 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2007 Jag sa inte att dem skulle få en avrättning. Jag påstog inte det heller, 123spill, dem erkännde att dem var med och misshandlade. Dessutom, det fanns en snubbe här jag bor som snodde en Canada Goose jacka, gissa hur långt straff han fick? 9månader.. Är det inte orättvist? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake_Eater Skrivet 5 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2007 Jag ser ingen rättvisa i det straffet. Flera år på ungdomsanstalt/fängelse, skulle jag sagt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 5 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2007 Misshandlare ska få livstids fängelse, jag menar att man sitter inne hela livet, inte att man kommer ut efter några år för man har skött sig i _FÄNGELSET_. Orka slösa pengar på en mördare. Notera den unga åldern på mördaren, bara 16 år. Det finns inte ett enda land i världen med en fungerande demokarti och bra rättssäkerhet som kommer döma en 16-åring till dödsstraff eller livstids fängelse. Så är det bara. Jag skulle ha yrkat på ett antal år på sluten ungdomsvård som omvandlas till fängelse när han fyller 18. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.