bogerman92 Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 hjehej. jag skulle vilja återställa hela min dator så att allt blir borttaget förutom windows xp saken. vet nån hur jag ska göra?. finns det nått automatiskt sätt så man inte behöver sitta och ta bort filer hea dan?. tack på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 Jadu, om du ska ta bort allt är det enklast med en ominstallation av operativsystemet. Dock måste du installera om alla uppdateringar då. Vet inget bättre sätt annars förutom att avinstallera det du inte vill ha under lägg till/ta bort program i kontrollpanelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 Vet ej tror det är ganska svårt att hitta men du kan ju alltid googla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bogerman92 Skrivet 1 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 ok, men hur ska jag ominstalera den?. hur avinstalerar jag den först eller nått sånt?. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 Rensa allt själv, det är enklast och smartast. Ifall du hittar något du vill ha kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 Det är bara att sätta i installations cd:n och starta om datorn med den i och boota från den. Sen följer du anvisningarna ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaitan Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 Rensa allt själv, det är enklast och smartast. Ifall du hittar något du vill ha kvar. Hur menar du?Menar du att han ska leta upp alla filer han ska ha kvar och sedan installera om Windows? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.