pompiri Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 jag har varit inne i tornet (det finns väll bara en ingång)men jag kann inte komma till det rummet och hittar inte heller den lilla bossen hjälp. :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GaaraOfSand Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 var exakt är du?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pompiri Skrivet 2 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 (redigerat) var exakt är du?? I tower of the godsjag har sprängt två väggar och tagit en kista där.vattenfallet har ändrat sig till sidorna och jag har varit på de två plattformerna och tagit där plus att jag har varit längst bort till höger och tagit,men nu hittar jag inget mer att gå in utan att jag har pilbågen Redigerat 2 Februari 2007 av pompiri Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GaaraOfSand Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 vilket spel är det?? jag kan nog bara hjälpa dig om det är twilight princess Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 Han menar nog Wind Waker eftersom Tower of Gods kommer därifrån :P Men iaf så minns jag inte vad man skulle göra, sorry. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bananaz Skrivet 22 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2007 om jag tror jag vet var du är så ska du skjuta ett öga med din pilbåge. Vet inte det var längesen jag var där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg