Kassler Skrivet 23 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2004 Red alert 3....om det kommer i år Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kh31d4r Skrivet 24 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2004 Doom 3 kommer att vara det bästa... Mest pga att det gjorts av ID och alltså är en ny motor... Alla andra spel bygger på de gamla Quakemotorerna (även de kodade av ID). Grafiken smeker riktigt hårt åxå, men med alla pixelshaders osv så kommer det att krävas ett monster för att spela det otweakat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bubblar Skrivet 24 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2004 Counter Strike Condition Zero kanske :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 24 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2004 Call OF Duty tror jag nog.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morbid Desiré Skrivet 24 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2004 Naej inte Counter strike: Condition Zero... Kanske Battlefield Vietnam eller Halo Combat evolved eller Call of Duty...Jag tror knappast det blir HL2... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nikee Skrivet 24 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2004 jag längtar tar mest efter mafia 2 :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacobz1 Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 GTA 5 kommer väl snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sopastar Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 Menar du Grand Theft Auto: San Andreas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 säkert halo 2... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 23 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 öhh...kanske battlefield Vietnam...Halo2...Wold of Warcraft...ja nån av dom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bobby Orr Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 Red alert 3....om det kommer i år Kommer det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 jag hoppas på Doom 3 jag, måste bara fixa min dator så den klarar av det också:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.