lövet_91 Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 (redigerat) okej, mitt antivirusprogram hittar hela tiden trojaner i temp-mappen och när man tar bort dem så kommer et en till efter typ 10 min. trojanen heter W32/Dialer.BBFX jag har norman antivirus , windows defender och använder windows-brandväggen så min fråga är vad måste jag göra, räcker det med en annan brandvägg eller nåt annat.. snälla hjälp... Redigerat 2 Februari 2007 av lövet_91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 Sök igenom dator, förmodligen något program som ligger och skapar dom. Om dom kommer när du går in på en speciell sida, så kan du ju sluta att gå in den. Sen någon bättre brandvägg än windows inbyggda tror jag du ska skaffa, då jag har förmig att den inte är så jätte bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 >>>DENNA GUIDE<<< Borde hjälpa dig... Den är gjord av mig :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lövet_91 Skrivet 2 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 YEY, tack så jättemycket... fast guiden som du länkat till funkar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 (redigerat) YEY, tack så jättemycket... fast guiden som du länkat till funkar inte Antingen så gör du inte som det står i guiden...Eller så ligger inte din trojanspridare i /temp. GÖR OM MIN GUIDE IGEN, har gjort om den... Redigerat 2 Februari 2007 av TheExecutor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fillifjonkan Skrivet 26 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2007 >>>DENNA GUIDE<<< Borde hjälpa dig... Den är gjord av mig :) Jag har inte Trojaner på min dator, men din guide var suverän! Måste bara säga deeet! :cool: Jag skaffade det programmet, det stod typ att den hade rensat 766 mb på min dator. Det tog typ 25 sek eller något! //Filip Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.